Klacht: Service monteur niet op komen dagen

op 03 september 2018 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Afgelopen vrijdag zou de service monteur een nieuw onderdeel in mijn koffiezet apperaat komen monteren, tussen 08:00 -18:00 ( hele dag vrij voor moeten nemen) om 17:45 nog altijd niemand gezien of gehoord toch even bellen naar whirlpool. De meneer van de helpdesk kan geen contact leggen met de service monteur. Maar meneer zou me zo terug bellen met meer informatie, 17:55 nog altijd niks gehoord , bel ik terug nemen ze niet meer op ze zijn gesloten. Vandaag maandag bel ik meteen smorgens naar de klantenservice ze vinden het schandalig en ze vertellen mij dat de desbetreffende servicemonteur persoonlijk contact met mij gaat opnemen zsm. Nu bijna 6 uur later nog steeds niks vernomen?. Ik vind het schandalig zo van het kastje naar de muur gestuurd te worden en ik dus weer een vrije dag moet opnemem van mijn werk. En niet eens een nieuwe afspraak gemaakt kan worden. Betaal 25 euro per maand voor een soort verzekering bij whirlpool had wel een wat betere service verwacht.

Als er een oplossing word gevonden voor die vrije dag die ik voor niks heb opgenomem en als ik eindelijk een nieuwe afspraak heb gepland

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Branlm