Klacht: service /klantvriendelijkheid

op 08 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste

ik wil mijn ongenoegen kenbaar maken maar ik weet niet of het helpt
op 28-082016 werd door foutje mijn mobiel nr opgezegd een telefoontje naar ziggo verwees mij naar de bewindvoerder terwijl deze al diverse malen met ziggo gebeld hebben voor herstel van mijn mobiel nr ik verteld dat mijn arts in belgie alleen mijn mobiel nr heeft om mij te bereiken omdat ik pas geholpen was,
nou dan moest ik maar met een andere telefoon bellen werd gezegd.
daarna was het door drukte 14 dgn terwijl ik op 6-october weer een nieuwe simkaart krijg wat helemaal niet nodig is omdat ik al klant ben en
nu moet ik weer tot 13- october wachten dit kan toch echt niet zelf via de chat word ik geblokkeerd en dit terwijl ik gewoon gelijk heb zo ga je niet met klanten om ik ben zeker 20 jaar klant en dan word je zo behandeld
en dat voor het activeren van een simkaart!! hoeveel werk kan het zijn?

Gewenste Oplossing:

activeer gewoon dat kaartje en de boeit ff niet ik er ff klaar mee

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bjcardi