Klacht: Service en veiligheid

op 23 juni 2017 over Rookwinkel.nl in de categorie Tabaksbedrijf

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik hoor vaak dat rookwinkel een goede service heeft maar dat is alleen op gebied van een snelle levering, waarop zeker niets is aan te merken.
Op de retouren, aanbevelingen en klachten is men minder servicegericht om niet te spreken van een zeer zeer slechte service.
Ik heb hier al voor veel geld produkten bestelt, vervolgens bestelde en kreeg ik een batterij. Na een paar dagen, klapte de batterij, brandde ineens door en mijn handen schroeiden door de hitte.
Wat zou er gebeurt zijn als ik net de batterij tussen mijn lippen had gehad.
Ik heb hierover geklaagd doch men nam geen enkel verantwoordelijkheid niet eens vergoeding van de batterij. Ja ik kreeg 20 procent korting als ik weer een batterij zou bestellen.
Men heeft zich achter allerlei uitvluchten verstopt, maar vond het niet eens nodig om over de veiligheid van hun produkten te praten.
Snelle levering nazorg zeer slecht dus, vandaar nog twee stereeren wat eigenlijk eentje zou moeten zijn.

Gewenste Oplossing:

Men serieus aandacht zou besteden aan de klacht en uiteindelijk als bijzaak deze batterij vergoed

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rookwinkel.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rookwinkel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Rookwinkel.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rookwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rookwinkel.nl

Heeft op 13 juli 2017 om 12:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bonno,

De naar ons gestuurde batterij is van een model dat wij niet verkopen en in het verleden ook nooit hebben verkocht. U kunt ons geen aankoop factuur of email overleggen waaruit blijkt dat de batterij toch bij ons is besteld. Deze klacht is dan ook ongegrond. Het zou u sieren de klacht hier te verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Rookwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door bw1953