Klacht: Atomizer

op 20 september 2017 over Rookwinkel.nl in de categorie Tabaksbedrijf

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze zijn te breed hij past niet in mij sigaret.

Gewenste Oplossing:

Ik stuur hem morgen terug.maar dat kost mij weer geld

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rookwinkel.nl

Reactie van de melder van de klacht Heb ik nietWeet ik niet

1 maand geleden - Ik heb er 3 gekocht en kan ze anders weg gooien.Ik heb ook gebeld ze waren tot 9uur open ,maar toen kreeg ik te horen dat ze gesloten zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rookwinkel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Rookwinkel.nl in behandeling genomen

Bericht van Rookwinkel.nl

1 maand geleden - Beste Henny, Mijn collega heeft gisteren uw retourzending (de atomizers) ontvangen en in behandeling genomen. Zij heeft u daarover ook een email gestuurd, waarbij zij heeft gevraagd naar uw reactie. Tot op heden hebben wij helaas geen reactie van u mogen ontvangen. De atomizers welke u heeft besteld, passen in uw e-sigaret (Joyetech 510CC). U geeft echter aan dat dit niet past. Omdat wij u uiteraard graag verder willen helpen met uw probleem, heeft mijn collega u een instructievideo toegestuurd voor het plaatsen van de atomizers. Daarnaast willen wij u op de hoogte stellen van het feit dat onze klantenservice op werkdagen van 09:00 tot 18:00 geopend is, niet tot 21:00. Wij vernemen graag uw antwoord op onze email. Met vriendelijke groet, Het Rookwinkel.nl team

Reactie van de melder van de klacht Heb ik nietWeet ik niet

1 maand geleden - Stuur ze maar weer op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rookwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rookwinkel.nl

Heeft op 29 september 2017 om 16:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Henny,

Eerder vandaag heeft u telefonisch contact gehad met onze klantenservice.

Naar aanleiding van dit telefoongesprek sturen wij uw atomizers vandaag naar u terug. Indien u nog vragen heeft, horen wij dat zoals vanzelfsprekend graag van u.

Wij wensen u veel damp plezier en een prettige dag toe.

Met vriendelijke groet,
Het Rookwinkel.nl team

Alle klachten die gemeld zijn door Heb ik nietWeet ik niet