Klacht: Atomizer

op 20 september 2017 over Rookwinkel.nl in de categorie Tabaksbedrijf

Deze zijn te breed hij past niet in mij sigaret.

Ik stuur hem morgen terug.maar dat kost mij weer geld

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rookwinkel.nl

Reactie van de melder van de klacht Heb ik nietWeet ik niet

1 maand geleden - Ik heb er 3 gekocht en kan ze anders weg gooien.Ik heb ook gebeld ze waren tot 9uur open ,maar toen kreeg ik te horen dat ze gesloten zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rookwinkel.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Rookwinkel.nl in behandeling genomen

Bericht van Rookwinkel.nl

1 maand geleden - Beste Henny, Mijn collega heeft gisteren uw retourzending (de atomizers) ontvangen en in behandeling genomen. Zij heeft u daarover ook een email gestuurd, waarbij zij heeft gevraagd naar uw reactie. Tot op heden hebben wij helaas geen reactie van u mogen ontvangen. De atomizers welke u heeft besteld, passen in uw e-sigaret (Joyetech 510CC). U geeft echter aan dat dit niet past. Omdat wij u uiteraard graag verder willen helpen met uw probleem, heeft mijn collega u een instructievideo toegestuurd voor het plaatsen van de atomizers. Daarnaast willen wij u op de hoogte stellen van het feit dat onze klantenservice op werkdagen van 09:00 tot 18:00 geopend is, niet tot 21:00. Wij vernemen graag uw antwoord op onze email. Met vriendelijke groet, Het Rookwinkel.nl team

Reactie van de melder van de klacht Heb ik nietWeet ik niet

1 maand geleden - Stuur ze maar weer op.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rookwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rookwinkel.nl

Heeft op 29 september 2017 om 16:32 geantwoord

Beste Henny,

Eerder vandaag heeft u telefonisch contact gehad met onze klantenservice.

Naar aanleiding van dit telefoongesprek sturen wij uw atomizers vandaag naar u terug. Indien u nog vragen heeft, horen wij dat zoals vanzelfsprekend graag van u.

Wij wensen u veel damp plezier en een prettige dag toe.

Het Rookwinkel.nl team

Alle klachten die gemeld zijn door Heb ik nietWeet ik niet