Klacht: Service en communicatie van Samsung

op 04 mei 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Vanaf 2e paasdag is mijn wasmachine kapot. Samsung heeft de servicedienst uitbesteed aan een externe partij. Vier keer is een monteur geweest en telkens kwam het euvel terug. De wasmachine is nog geen twee jaar oud! Telkens moeten er onderdelen besteld worden omdat deze niet op voorraad zijn dus iedere keer zit er een aantal dagen tussen de reparaties. Nu is gisteren om 13.30 uur besloten dat de machine omgeruild moet worden. Monteur adviseerde mij de dealer alvast te bellen. Dit ook gedaan maar er is een nummer nodig van Samsung zodat er ook omgeruild kan worden. Gister weer Samsung gebeld maar het nummer was nog niet uit het systeem!! Uiterlijk vrijdag!! Ik zit al 2,5 week zonder wasmachine met 2 kleine kinderen!! Gevraagd waar ik een klacht kon indienen dat kon bij de dame aan de telefoon, zij zet het dan in het dossier!! Ik begrijp het mevrouw?? Vandaag nog maar eens gebeld naar Samsung en het nummer is nog steeds niet bekend. Ik heb gezegd dat ik nu/vandaag het nummer wil hebben zodat er vanmiddag, morgen een nieuw apparaat kan staan. Helaas het nummer is er nog niet en men weet ook niet wanneer het er wel is. Maar gelukkig begrijpen ze mij wel ??!!!??? Wederom gevraagd om een klacht in te kunnen dienen, maar namen van leidinggevende of andere beslissingsbevoegden geeft men niet, doorverbinden kan men niet (zegt men) en dat is het. Waar ik een klacht kan indienen? Bij de dame aan de telefoon die zet het in haar dossier…. en ze begrijpt mij, dat is dan wel weer fijn ??!! Maar een nieuwe wasmachine heb ik hier nog niet mee. Ik wil gewoon vandaag een nieuwe wasmachine!!
Het liefst laat ik de wasmachine en de droger weg halen zodat ik zelf een ander merk kan kiezen!

Als ik nu de benodigde code krijg zodat er een nieuwe wasmachine staat. Of beter nog dat Samsung regelt dat er vandaag een nieuwe wasmachine staat. Het liefst dat ze alles, wasmachine en droger ophalen zodat ik zelf een ander merk kan kiezen. De service is zo waardeloos, dat wil niet meer!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maan16