Klacht: Service en bejegening

op 11 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik woon op het Zeeburgereiland en die daar dagelijks veel boodschappen. Ik ben nu al 4x in de week om een steekproef gevraagd. Wat er dan gebeurd is dat ik voor 60 euro aan boodschappen doe. Vanwege de kleine ruimte stop ik alvast de boodschappen in een tas want het is teveel om op de kleine plank te plaatsen onder de kassa.
Na het afrekenen komt er een medewerker langs die mijn spullen wil controleren. De scan pakt de 35 procent korting niet waardoor mijn 25 boodschappen allemaal weer worden gevraagd uit mijn tas te plaatsen waarna ik ze er weer moet terugplaatsen. Tot 4 keer toe klopte mijn bedrag wat ik zelf in de eerste instantie heb afgerekend.
Ik kom vaak met mijn baby en wil gewoon snel en makkelijk boodschappen doen. De 1e twee keer vond ik het niet erg maar nu 4 dagen achter elkaar begint het storend te worden als ik een beetje haast heb maar ook als dit de manier is hoe het telkens gaat. Ik wilde dit uitten bij de manager dat ik een vaste klant ben en dat dit mij steeds overkomt en dat ik hier ontevreden over ben. Ze wilde me niet volledig aanhoren. Gaf alleen aan. Ik kan er niets aan veranderen en u moet dit maar leren accepteren. Niet doorvragen of er mogelijk iets met de scan is, of dat ze even zal onderzoeken niets van dit. Ze stond met een paar collega’s om haar heen en terwijl ze met mij sprak deed ze hier heel lacherig over. Ik gaf haar aan dat ik me niet serieus voelde genomen zeker niet als ze zo lacherig deed. Om die reden besluit ik mijn klacht digitaal te plaatsen. Ik vind het jammer dat dit zo moet omdat ik graag bij de Albert Heijn kom en op het eiland woon dit filiaal de meest praktische is maar ik vind service ook erg fijn. genomen ipv weg wordt gelachen.

Ik hoop dat dit de volgende keer op een andere manier opgelost kan worden. ik begrijp dat er steekproeven worden gedaan maar de scan moet wel goed werken bij de 35 procent korting zodat niet mijn gehele boodschappen voor niets worden gecontroleerd.
Het kost me namelijk elke keer 10 a 15 extra tijd bij het afrekenen. Als ik een opmerking heb over de service dan zou ik het zeer waarderen als mijn input serieus wordt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chas