Klacht: Service bij software probleem

op 10 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Zeer teleurgesteld in service van Samsung en dat is niet de eerste keer.

Heb nu een Samsung Galaxy S4 die er spontaan mee stopt door een software probleem.
Natuurlijk net een paar maanden nadat de garantie is verstreken. (kassabon aanwezig)

Ik bel met Samsung service en krijg een meneer aan de telefoon die mij naar een servicepunt van Samsung verwijst en daar kan het probleem kosteloos worden verholpen.
Ik bel met het betreffende servicepunt en zij zeggen dat het niet kan want dan heb ik de naam van de Samsung medewerker nodig. (Ik heb verzuimd dit te vragen)
Bel weer terug naar Samsung en krijg een dame aan de telefoon en vertel mijn verhaal. Zij gaat nader informeren en ik krijg te horen dat de medewerker die het mij heeft toegezegd net in dienst is en mij verkeerde informatie heeft gegeven.
Bij nadere info blijkt het oplossen hiervan een fluitje van een cent te zijn maar dit kan alleen een specialist. Wanneer Samsung aangeeft dit uit service te mogen laten doen kan ik er bij de reparateur op wachten en is het kosteloos.
Wat zegt Samsung, :Nee mevrouw het is buiten de garantie dus we doen niks”.
Meer dan jammer, zeker als je hele huis vol staat met Samsung apparatuur.
Blijkbaar kunnen zij zich in 2016 deze waardeloze service veroorloven.
Prima, voor mij zo geen Samsung meer en zeker geen reclame, volgens mij is de beste reclame mond op mond en ik wil hier wel aan mee werken.
Vreemd dat men tegenwoordig op de manier trouwe kanten willen “helpen”.

Het toestel is nu net 5 maanden uit de garantie en ik ben tevreden wanneer Samsung kosteloos de software er weer op zet zoals mij eerder is toegezegd. Belooft is belooft toch?

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hetty Dubiez