Klacht: Service bezorgen pakket

op 22 mei 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Als ik bij 1x niet thuis te zijn mijn pakket mag ophalen op een service point 6 km vanaf mijn huisadres vind ik dit waardelose service!! Het betreft een zending waar geen handtekening nodig is.

Vraag aan de buren het pakket te willen aannemen of bezorg de andere dag het pakket nog eens.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:26 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 25 april 2017 om 19:57 geantwoord

Ik heb nog steeds geen antwoordt gekregen op mijn vraag.

Alle klachten die gemeld zijn door Eeddkk