Klacht: service

op 13 februari 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde bij deze een kaart sturen naar mijn ouders over mijn overleden broertje, toevallig op Valentijnsdag overleden. Mijn bezorgmoment van de volgende dag staat er niet bij terwijl ze aangeven de volgende dag te kunnen bezorgen. Vervolgens wil ik een klacht doorgeven omdat ik telefonisch al meer dan 10 minuten in de wacht sta en op de chat ongeveer een kwartier, via het ”klantenservice formulier” maar ook deze is wederom niet te vinden.

Gewenste Oplossing:

Als ze hun eigen beloftes nakomen. Ook vind ik dat ze mensen een tegoedbon moeten sturen want ze beloven kaarten te bezorgen op Valentijnsdag maar vervolgens is deze optie er helemaal niet. Ook tegoed vanwege het enorme lange wachten zowel op de chat als telefonisch. Ik heb uiteindelijk moeten ophangen omdat het mij anders teveel beltegoed kost. Dus nu heb ik kosten gemaakt maar ik ben niet geholpen en ik heb mijn kaart niet kunnen versturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door batseend666