Klacht: service

op 13 februari 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Ik wilde bij deze een kaart sturen naar mijn ouders over mijn overleden broertje, toevallig op Valentijnsdag overleden. Mijn bezorgmoment van de volgende dag staat er niet bij terwijl ze aangeven de volgende dag te kunnen bezorgen. Vervolgens wil ik een klacht doorgeven omdat ik telefonisch al meer dan 10 minuten in de wacht sta en op de chat ongeveer een kwartier, via het ”klantenservice formulier” maar ook deze is wederom niet te vinden.

Als ze hun eigen beloftes nakomen. Ook vind ik dat ze mensen een tegoedbon moeten sturen want ze beloven kaarten te bezorgen op Valentijnsdag maar vervolgens is deze optie er helemaal niet. Ook tegoed vanwege het enorme lange wachten zowel op de chat als telefonisch. Ik heb uiteindelijk moeten ophangen omdat het mij anders teveel beltegoed kost. Dus nu heb ik kosten gemaakt maar ik ben niet geholpen en ik heb mijn kaart niet kunnen versturen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 26 februari 2018 om 14:20 geantwoord

Beste,

dank je wel voor jouw bericht.

Ontzettend vervelend natuurlijk dat juist in deze situatie het niet mogelijk was om iets te bestellen of te laten versturen.

We weten natuurlijk niet hoelaat je de kaart wilde bestellen. Het was op 13 februari tot 21:00 mogelijk om een kaart te bestellen. Dus sorry als dit niet mocht lukken.

Kun je ons aanvullende info geven op jouw verhaal, dan hopen we het juist met je te kunnen oplossen.

Greetz, Hannah

Heeft op 26 februari 2018 om 15:48 geantwoord

Welke aanvullende informatie wil jij hebben dan? het was 's middags rond 15.00 en 16.00 uur dat ik het kaartje had gemaakt en wilde versturen.

Alle klachten die gemeld zijn door batseend666