Klacht: service

op 13 februari 2018 over Nespresso in de categorie Koffie

KLACHT!!!!!!

ons geduld is nu werkelijk op! Wat een service zeg..

Wij hebben op 27 december jl een nieuw nespresso apparaat gekocht. Deze hebben wij werkelijk maar 3x gebruikt (met de melkopschuimer) toen kreeg ik al geen melk die opgeschuimd was meer. Dit was pure melk. Als reparatie meegegeven aan jullie. Deze werd na 1 week teruggebracht. 1 week gebruik van gemaakt (toen met vakantie) en nu weer hetzelfde probleem!!! Gisteren contact opgenomen met nespresso die zou een nieuwe melkopschuimer sturen. Vandaag ontvangen maar wat blijkt, een hele andere melkopschuimer!!!!! Weer contact opgenomen met nespresso, zegt die medewerker ene stefanie bel maandag maar even terug er is nu niemand. Zegt zij wil je maandag even terugbellen??????? Nou zakt mijn broek helemaal af. Om een klant te helpen zeg je toch, wij bellen u maandag als eerst terug. Nee dit was geen doen ivm drukte… jaaaa daaag… we zijn er echt klaar mee 1. Of wij willen een nieuw apparaat (en snel geleverd want wij zitten al paar dagen ZONDER koffie) of 2. Ons geld terug !!!!!

Zie hierboven

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miekie1984