Klacht: service

wandeling op 06 mei 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bril 2 jaar oud biesjes in de poten laten los, kon niets aan gedaan worden aangezien er geen lijm was, ik moest het zelf maar proberen met velpon.
Hoezo service !!!!

Gewenste Oplossing:

maak mij tevreden met een betere service want dit slaat nergens op, kost klanten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 15 maart 2018 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

wandeling

Heeft op 04 april 2018 om 12:38 geantwoord

Afschuifsysteem, zo kom je van alle klachten af. Service ? nooit van gehoord.
Bedankt Specsavers en zeker niet tot ziens.

Bericht van Specsavers

4 jaren geleden - Goedendag, Bedankt voor uw reactie en jammer dat u dit zo ziet. Van de winkel hebben wij begrepen dat u uw bril heeft gekocht in 2014 waardoor de garantie is verlopen. Daarnaast was de bril helaas niet meer te repareren en niet meer leverbaar. De winkel heeft u hier ook over geïnformeerd naar aanleiding van uw e-mail op 15 maart jl. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Specsavers International BV

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Wat een...... Verhaal, heb nooit iets vernomen van dat filiaal en het was wel degelijk in garantie periode of was de garantie tot de deur. met geen vr. Gr. LEONARD

Bericht van Specsavers

4 jaren geleden - Goedendag, Bedankt voor uw reactie. U geeft aan dat uw bril 2 jaar oud was maar deze was 3-4 jaar oud. Er is 2 jaar fabrieksgarantie welke geldt bij fabriek- en productiefouten. In de Nederlandse wet staat dat het product dat een consument koopt ‘deugdelijk’ (bij normaal gebruik) moet zijn. Hierbij geldt dat als het product na zes maanden of langer kapot gaat. Heeft u het product normaal gebruikt en is het versleten Dan moet u de reparatie zelf betalen. U heeft dan dus geen recht op een gratis reparatie of een nieuw product. Natuurlijk vinden wij het spijtig te horen dat dit is gebeurd na 3-4 jaar, echter kunnen wij om bovengenoemde redenen de bril niet kosteloos vergoeden. Met vriendelijke groet, Specsavers International BV

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Het is helemaal niet de bedoeling om een andere bril te krijgen, het gaat mij om de stupide opmerking, om een voor jullie simpele reparatie, het vast zetten van een sierstripje, af te doen met, wij hebben geen lijm moet u zelf maar proberen. Bedankt voor de service.

Bericht van Specsavers

4 jaren geleden - Goedendag, Bedankt voor uw reactie en excuses als dit zo is gegaan maar om hier niet tussen te zitten verzoeken wij u dit te bespreken met de winkel. Met vriendelijke groet, Specsavers International BV

Alle klachten die gemeld zijn door