Klacht: Service

op 24 april 2017 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Op donderdag 20-04-2017 zou bij ons vinyl en laminaat gelegd worden.
Toen de stoffeerder binnen kwam gaf hij direct aan dat, hij geen vinyl bij hem had want dat waren ze uit de vrachtwagen vergeten te halen.
Die meneer heeft meerdere keren gebeld of ze al wisten waar het was en hoe laat ze het komen brengen, zodat hij door kon gaan om het vinyl te leggen.
Maar hij kreeg er geen reactie op ze zeiden telkens weet niet waar het is.
Toen de stoffeerder bezig was met het laminaat te leggen zag hij dat hij te kort kwam omdat er in sommige pakketten fouten en beschadigingen in zaten, toen moest ik zelf 6 nieuwe pakken gaan halen. (Ook al geen service)
Toen heeft mijn vriend meerdere keren gebeld over hoe en wat,maar na lange tijd in de wacht te staan te hebben (want volgens mij zitten er maar 2 mensen ofzo) kreeg ook hij er geen reactie op.
Toen om half 5 gaven ze aan dat we er nog van horen maar mijn vriend zei hoe laat dan want jullie zullen zo ook wel naar huis toe gaan, zei ze dat ze er tot half 6 was.
Ik zei tegen me vriend om 5voor 5 die zijn al naar huis hoor hij belde nog een keer en ja hoor ze was al weg. Wat een service.
De volgende ochtend heb ik zelf meteen om 8 uur gebeld om te vragen hoe laat ze komen want ook wij hebben een planning. Ook ik moest 25 minuten wachten om iemand aan de lijn te krijgen.
Maar goed toen moest ik het hele verhaal opnieuw uitleggen en ze zei tegen mij ik bel je over een half uur terug.
Toen kreeg ik Diana aan de lijn en die gaf aan dat het vandaag niet ging lukken. Maar ze kwam ook niet met een andere oplossing.
Zei gaf alleen aan dat we nu 6 pakken met laminaat extra hebben gehaald en daar moesten we het maar mee doen, ik zeg nee dat laminaat is beschadigd dat heeft de stoffeerder gebruikt omdat hij het anders niet redden. Verder kwam ze met geen oplossing toen, gaf ik aan wat nu de bedoeling was maar daar wist ze zelf ook geen antwoord op te geven ik zeg wanneer komen ze nu dan werd al wel een beetje geïrriteerd omdat het aan de andere kant stil bleef. Ze zei ik heb geen stoffeerder vrij die het kan komen leggen. Toen gaf ik aan dat het niet mijn probleem was maar dat ik het wel goed gelegd wilde hebben want ik moet ook verder en zaterdagochtend komen de meubelen dus het moet echt vandaag vrijdag 21-04-2017 gelegd zijn.
De stoffeerder had nog wat ondertapijt en 1 pak met laminaat over, en er was 1 verkeerd plintje geleverd was een andere kleur die heb ik omgeruild voor de goede kleur. Dus toen ben ik naar het filiaal in Gouda gereden om dit te regelen, en mijn geld terug te krijgen van het laminaat en ondertapijt, en van het vinyl want daar had ik verder ook niks meer van gehoord, maar toen gaf de bedrijfleider aan dat ik dan naar het filiaal in alexandrium moest gaan omdat ik dat daar had gekocht, ik zeg maar je hebt toch een bon dus je ziet toch dat ik het betaald hebt en kwantum is toch kwantum. Hij zegt nee dat kan echt niet ik zeg nou dan rij ik wel weer naar alexandrium. Bij kwantum alexandrium aangekomen vroeg ik naar de bedrijfleider. (die ons trouwens ook geholpen had met de bestelling)
Die vertelde dat ze niks voor me kon betekenen want dat ik dat met de klantenservice moest regelen (van het kastje naar de muur) ik stapte naar buiten en belde gelijk de klantenservice weer op toen kreeg ik na 35 minuten iemand aan de lijn, en vroeg naar Diana want die had ik vanochtend ook gesproken. Maar die gaf nu aan dat ik geen geld terug kan krijgen terwijl ze vanochtend dat wel aan gaf, want ze zei het is speciaal voor jullie op maat gesneden en nu kunnen wij dat niet meer gebruiken. Ik gaf aan dat dat niet mijn probleem was want ik zei tegen haar jullie komen ook niet met een oplossing.
Toen gaf ze aan dat het vinyl tussen 3 en 4 uur s’middags in het filiaal in Gouda gebracht zou worden en dat we een nieuwe afspraak moesten maken om het te leggen en dat zou 3 mei pas zijn.
Ik vroeg of dat niet eerder kon maar dat kon niet, wat ik wel mocht doen is zelf een stoffeerder zoeken en zelf het vinyl ophalen uit de winkel.
Dus nog meer extra kosten voor ons.
Wel mochten we de aanhanger declareren, maar goed maar afwachten of we dat terug krijgen.
Toen we bij de winkel in Gouda aan kwamen moesten ze eerst nog zoeken naar het vinyl lijk mij dat je dat dan klaar zet want we hebben gezegd dat we het op kwamen halen omdat het gewoon gelegd moest worden maar goed.
Maar al met al hebben we veel belkosten en kilometers gemaakt terwijl we daar niks van horen.
En we alles toch nog zelf moesten regelen wat een bedrijf zeg schandalig.

Wij hopen dat we nog wat geld terug kunnen krijgen van de belkosten, kilometers, aanhanger die we gehuurd hebben, en deze gehele aankoop.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicole en Erwin