Klacht: service

op 22 juli 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Geachte mevrouw,meneer,

Afgelopen zondag hebben mijn zoon en schoondochter bij uw vestiging in Heerhugowaard een loungeset gekocht, helemaal blij mede omdat hun verzekerd werd dat hij woensdag 20 juli jl. geleverd zou worden.
Mij werd gevraagd om op het afgesproken afleveradres aanwezig te zijn omdat zij beide nog geen vakantie hebben. Een avond van tevoren konden zij kijken hoe laat u de spullen zou afleveren, echter op www,aflevertijdstip.nl stond niets vermeld. Ik ben deze dag vroeg van mijn vakantieadres vertrokken om dubbele bezorgkosten voor te zijn zoals u in de voorwaarden vermeld.
Na verschillende pogingen om het 0900 nr te bellen en hier steeds weer uitgegooid te worden kreeg ik iemand te pakken die mij verwees naar uw eigen klantenservice. Dit servicenummer heb ik tientallen malen gebeld, a 50 eurocent maar ook hier kwam er geen verbinding tot stand. Na vermoeide pogingen kreeg ik eindelijk een vriendelijke mevrouw aan de lijn welke mij meldde dat er ‘”iets” fout was gegaan en zij mij z.s.m. terug zou bellen. Om 18:00 uur heb ik de moed opgegeven en ben weer naar de camping teruggereden. Vanaf de camping heb ik u een e-mail verstuurd met bovenstaande en verzocht om hier op terug te komen met een uitleg en hoe nu verder.
Tot op de dag van vandaag heb ik nog niets vernomen, en dat betrur ik ten zeerste.

M. Bakker-Kamp

Het betreft order 134447

In ieder geval tekst en uitleg, hoe dit kan gebeuren. en misschien een tegemoetkoming in de bel en benzinekosten. Ons (mijn zoon en schoondochter) is gezegd dat er een levering op 20 juli zou plaatsvinden en je daarbij aanwezig moet zijn.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw M. Bakker