Klacht: Service

op 02 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wij hebben er voor gekozen om alles in èèn pakket te nemen bij ziggo. Maar dan komt er een doos thuis waar zoveel in zit dat je door de bomen het bos niet meer ziet dus ziggo gebeld. Er zou een monteur komen. Die kwam idd. Aangesloten maar wij zouden een verkeerde kabel hebben voor ondemand t.v. ik zeg okè maar kunt u daar wel voor zorgen dan? Nee was het antwoord dat moet u zelf doen! De telefoon werkte ook nog niet maar dat zou mijn man zelf wel kennen. Hij weg. Nou mijn man kon het niet dus weer ziggo gebelt weer een monteur die langs kwam. Die sloot hem aan, belde naar mn mobiel en jahoor hij deed het. Alleen kwamen we er later achter dat wij wel konden bellen maar dat een ander ons niet konden bellen. Bleken we achteraf een heel ander nummer te hebben!!!! Weer maar eens ziggo gebeld oh ja vervelend maar binnen 48 uur heeft u uw oude nummer weer werd ons verzekerd. Nou niet dus! Afgelopen maandag weer gebeld. Toen werd ons belooft dat we uiterlijk wo 1 juni ons nummer weer zouden hebben, het is nu donderdag en nog steeds hebben wij ons nummer niet! Als ik van tevoren geweten had dat het z’n rompslomp gegeven zou hebben had ik nooit overgestapt! Waardeloos echt waar. Ik vind dat als je wilt dat mensen klant bij je worden je ze ook moet helpen met zowel het aansluiten als de eventuele bekabeling alles erop en eraan! En dan nog maar te zwijgen over onze mobielen kosten om telkens weer met ziggo te moeten bellen.

Ik zou pas tevreden zijn als alles het echt doet naar behoren.
Ik krijg van jullie een horizon kastje, dan moet die werken ook. En als dat dan betekent dat er een kabeltje getrokken moet worden dan moeten jullie die service bieden tegen betaling natuurlijk daar gaat het me niet om maar je kunt mensen zo niet achterlaten. En ja m'n telefoonnummer die ik al dertig jaar heb zou ik ook graag terug hebben!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Hop