Klacht: Service 0/10

op 10 oktober 2016 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

12 weken geleden(16 juli) 2 fauteuils besteld, en vandaag mocht ik ze ophalen omdat meubelzaken anno 2016 niet leveren, blijkbaar. Aangekomen word er van me verwacht dat ik eerst betaal voordat ik uberhaubt mijn bestelde producten kan controleren op schade. Nou ja is goed, krijg ik een beschrijving naar het magazijn; kom ik daar aan zeg ik even netjes goededag word er naar me toegeschreeuwd dat ie er zo is. Komt meneer de magazijnmedewerker uit zijn rukbunkertje zo de papieren uit me handen pakken zonder me aan te kijken, ik geef aan dat ik eerst mijn producten wil controleren, zo zus zo gedaan aan de bovenkant niks te zien. Ik blij 1 voor 1 die dingen naar huis rijden. Ben ik de poten erin aan het schroeven zie ik dat er een snee zit aan de onderkant, dus heb er een foto van gemaakt. Vervolgens toch verdergegaan met de poten erin schroeven die tevens dunner waren dan de model die ik had bestelt. Blijkt dat de fauteuil wiebelt omdat de plastic noppen aan de onderkant scheef erin zijn geplaatst. Rij terug naar Pronto met het idee dat er wat word gedaan aan het feit dat er een snee in mijn fauteuil zit, ten eerste kreeg ik als klantzijnde de schuld in me schoot geworpen met; heeft u erin gesneden toen u het uit de verpakking haalde, ik heb hem aan de bovenkant open gemaakt de snee zit aan de onderkant. De manier waarop de klant al word aangesproken zegt al genoeg over hoe ze hun problemen oplossen. Word ik doorverwezen naar dit website en toen ik vroeg wat er dan mee word gedaan krijg ik een heel lullig; dan moet u afwachten, als antwoord.

Ik ben tevreden als ik een nieuwe fauteuil krijg en tot die tijd hou ik deze opengesneden wel. Of een goede korting, zijn we er ook vanaf, dit product is beschadigd en niet het verkoopprijs waard.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Bericht van Pronto Wonen

1 maand geleden - Beste Nermin, Heb je het service formulier al ingevuld via de website? Zo nee, dan kan je dit alsnog invullen dan wordt je zsm verder geholpen. https://www.prontowonen.nl/service/index/form/ Vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht ProntoKoper1234

1 maand geleden - Dit is wat er stond; voor de mensen die zich afvragen hoe er word gereageerd: """"Beste, Heb je het service formulier al ingevuld via de website? Zo nee, dan kan je dit alsnog invullen dan wordt je zsm verder geholpen. https://www.prontowonen.nl/service/index/form/ Vriendelijke groet,"""" Bij jullie in de winkel word ik naar dit website verwezen en van hier naar jullie website? Kan ik ook gewoon geholpen worden? Ik wil direct en duidelijk antwoord, want hier heb ik geen zin in. Je hebt mijn nummer, mijn adres en mijn email. Stuur me niet van het kasje naar de muur; kom met oplossingen. Is dat zo moeilijk?

Alle klachten die gemeld zijn door ProntoKoper1234