Klacht: Serice

op 27 mei 2020 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

Vorige week heb ik na 2 keer tien minuten in de wacht te hebben gehangen een afspraak gemaakt met een monteur i.v.m. een kapotte koelkast. Deze is langsgeweest heeft een factuur van 240 euro neergelegd voor nieuwe electronica en het euvel is NIET verholpen. Sterker nog, de koelkast is van te hard koelen naar helemaal niks meer doen gegaan. De volgende ochtend heb ik direct Bosch weer gebeld. Na weer 10 minuten in de wacht te hangen kreeg ik te horen dat ik weer een week (20 graden buiten) zonder koelkast moest. Vandaag gebeld om te vragen of het mogelijk is om de afspraak van donderdag tussen 12.00 en 15.30 te plannen i.v.m. een andere afspraak. Klantenservice geeft aan hier niet aan te beginnen. Hebben zogenaamd geen zicht op de agenda van de monteur. Ook na het uitleggen van de situatie niet. Klantenservice vindt het ook niet nodig om sorry te zeggen namens Bosch voor de belabberde reparatie service en lange wachttijden. Geeft aan dat ik donderdag maar weer moet bellen. Wat heel gek is. Want enerzijds wordt gezegd dat de agenda’s niet bekend zijn maar ze weten al wel dat ze een week van tevoren vol zitten. Bijzonder.

Wanneer mijn koelkast gerepareerd is voor een normaal bedrag.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D.vdB