Klacht: Sensodyne Rapid Relief

op 13 september 2018 over Glaxo Smith Kline in de categorie Producten

Ik heb 4 maanden lopen tobben met een zere mond. Blaren, dikke rode lippen, zere tong en smaakverlies. Kon bijna niet eten. Mijn tandarts en de kaakchirurg konden geen verklaring vinden obv x-foto’s. Diagnose was ; ws ‘ mondbranden ‘
En daar is niks aan te doen.

In vakantie bij toeval bij een andere tandarts terecht gekomen. Die vroeg meteen welke tandpasta ik gebruikte. Ik gebruik al jaren op advies van mijn tandarts Sensodyne Rapid ivm gevoelige tanden. Tot volle tevredenheid
Deze tandarts herkende meteen de klachten. Had al meerdere patienten gezien met dezelfde symptomen.
Er is blijkbaar een nieuw stofje aan toegevoegd! Tin-fluoride.
Ik heb eens gegoogled Dat is nogal giftig ; neurotoxine !
Ik ben gelijk gestopt en merkte al na 1 dag verbetering.
Blijkbaar is dit nog niet algemeen bekend. Zou toch uit de handel genomen moeten worden !
Bedankt fabrikant !!!

Sensodyne rapid relief moet uit de handel.
Vergoeding voor geleden schade

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Glaxo Smith Kline

Reactie van de melder van de klacht GM de Waard-Punselie

2 maanden geleden - Ik verneem zojuist dat de fabrikant mijn klacht niet in behandeling neemt ! Heel jammer ; gemiste kans ! Ik denk erover om via social media deze klacht te delen. Tenzij GSK mijn klacht alsnog serieus neemt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Glaxo Smith Kline nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GM de Waard-Punselie