Klacht: senseo koffie

op 01 oktober 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vorige week, tijdens de actie kocht ik enkele pakken senseo koffie bij AH bergen op zoom en verwachtte dat ik bekers hierbij zou krijgen. Helaas kreeg ik bij de klantenservice te horen dat ze op waren. Misschien dat ze alsnog geleverd zouden worden in de komende dagen, werd mij verteld. Ik ben er enkele keren geweest om te informeren, maar helaas….het resultaat is, dat de actie over is en ik geen bekers heb. Jammer dat dit niet de eerste actie is, waarbij de kado’s op zijn

Gewenste Oplossing:

als het mogelijk is wil ik alsnog de senseo bekers ontvangen en in de toekomst voldoende kado's tijdens de actie

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Magda van Broekhoven