Klacht: Senseo

op 09 oktober 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Vorig jaar kerst heb ik een Senseo als kerstkado gekregen Dus nog niet zo oud. Een paar weken geleden deed ik hem aan en sloeg de aardlekschakelaar er een paar keer uit. Naar de mediamarkt gebracht voor reparatie. Na 2 weken kon ik de Senseo weer ophalen. Was gerepareerd. Doe hem weer aan en de aardlekschakelaar vloog er weer uit. Weer kortsluiting. Weer teruggebracht naar de mediamarkt, die als service de gemaakte Senseo naar ons op zou sturen. Eindelijk na 2 weken (eerst nog even gebeld, dat ik al 4 weken zonder zit), kwam dan per koerier de Senseo weer terug. In een kapotte aan elkaar geplakte doos, met wat noppen plastic. De Senseo is helemaal nat,
zit scheef in elkaar en rammelt. Staat scheef op zijn poten en het lekbakje is gescheurd. Kortom is er gewoon hardhandig met mijn Senseo om gegaan. Nou krijg ik nog een nieuw lekbakje, maar ondanks dat hij het eindelijk weer doet, heb ik een kapotte Senseo weer gekregen en is de lol er van af. Gemaakt bij Philips in Drachten

Dat lijkt mij duidelijk. Een nieuw apparaat. Ik vraag om reparatie, niet om vernieling.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door 26021967