Klacht: Senseo

op 02 juli 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Op 6-6-2017 nieuwe Senseo HD7829/00 gekocht bij Blokker in Brunssum oude Senseo was aan vervanging toe op 16-6-2017 Senseo terug gebracht met de klacht springt uit zich zelf aan en blijft water op de pads staan koffie is niet zo als dat men gewend is,volgens verkoper apparaat niks mis mee,maar toch op sturen ( klachten nummer van Blokker T2T-8P4-E8L ),daar sta je dan geen koffiezetapparaat. Via klachten nummer is het apparaat op 30-6-2017 afgeleverd bij de technische dienst dat is al dik twee weken.Maar ja voor toch een lekkere senseo te hebben zijn wij naar Blokker in Heerlen gereden en hebben op 16-6-2017 nog maar een Senseo gekocht wat eigenlijk niet de bedoeling was,dus nu twee apparaten betaald voor een of maar misschien 6 weken wachten, kan toch ook niet.
Waarom eventueel geen leen apparaat,of toch de bedoeling op die manier zijn twee apparaten verkocht ik ga er vanuit dat dit niet de insteek van Philips is.
Gaarne een antwoord uwer zijde van hoe hier mee om te gaan

Met een goed antwoord en redelijke oplossing.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door M.Vermeeren