Klacht: seniorentelefoon

op 29 juni 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik ben ontevreden over de Fysic FM 7500 seniorentelefoon. Buiten de 30 dagen heb ik hem ter reparatie toegezonden. Kreeg hem terug en de telefoon deed het nog niet. Heb gezegd dat ik ontevreden was over deze SENIOREN telefoon aangezien mijn vader van 80 er moeilijk mee overweg kan. Is niet gebruiksvriendelijk. Ze zouden kijken of ik het mocht omruilen voor een beter product.
Dat het toestel niet gebruiksvriendelijk is, dat blijkt ook wel, want het bleek dat de toetsenblokkering aan stond middels een knopje aan de zijkant, ik zou het toestel weer retour gestuurd krijgen. Maar dat is niet wat ik had gevraagd.
Als ik dat al niet weet, als de eerste reparateur het al niet weet, laat staan dat mijn vader het dan weet.
Nu wilde ik het toestel inruilen voor een beter simpeler en degelijker product, eventueel met bijbetaling. Maar dat mocht niet. Aangezien het toestel helemaal niet defect was. Anders mocht het wel. Nu ja…..

Hoe zo klantvriendelijk?
Vanwege mijn vader van 80 is het niet zo gemakkelijk om erachter te komen dat het toestel niet werkt, dus binnen 30 dagen retourneren lukt dan niet.

Omruilen tegen een betere seniorentelefoon. Ik had er al 1 op het oog van rond de € 70.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

1 maand geleden - Hallo Tamara, Wat onwijs jammer dat jouw vader nu zonder een goede telefoon zit. Wanneer je een gebruiksvriendelijke Senioren telefoon bij ons bestelt, mag je toch zeker verwachten dat jouw vader van 80 jaar hier zonder problemen gebruik van kan maken. Normaliter is het inderdaad niet mogelijk om de telefoon om te ruilen voor een ander product. We hebben in overleg met een aantal andere collega's besloten een uitzondering te maken. Er is een retour aanvraag in gang gezet zodat je het toestel kunt omruilen voor een ander model. De bevestiging van de registratie is zojuist verstuurd naar vandamjorna@kpnmail.nl. Later ontvang je zoals gewoonlijk een aparte e-mail met de verzendlabel. Kun je ons laten weten welk product je op het oog had rond het aankoopbedrag van €70,-? Dan maken wij de aanvraag compleet. Wij zien jouw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht fmjorna

1 maand geleden - Bedankt voor uw reactie op mijn klacht en de geboden oplossing. Zou graag de emporia Flip basic senioren telefoon zwart willen bestellen en dan de tweedekans.

Bericht van Coolblue

1 maand geleden - Beste Tamara, Bedankt voor uw reactie. Wij hebben het betreffende toestel meteen voor u in bestelling geplaatst en het aankoopbedrag van de Fysic FM 7500 verrekend. Voor het openstaande bedrag hebben wij een verzoek ter betaling verstuurd per e-mail. Als u daar aan voldoet heeft u het nieuwe toestel de volgende dag in huis. Bent u zo tevreden over de geboden oplossing? Met vriendelijke groet, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht fmjorna

1 maand geleden - Ik ben zeker tevreden over de oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door fmjorna