Klacht: Selectief abbonement verhogen

op 05 augustus 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

ik heb sinds 2010 een abbonement met een voorwaarde erin dat zolang het abbo loopt ik 50% korting krijg. Het contract liep tot 7-8-2012. Nu wil Vodafone alle oude contracten omzetten ( update noemen hun dit ) naar een duurder abbo met veel slechtere voorwaarden. Ik betaal netjes elke maand €13,47 voor 100 min/sms en onbeperkt internet op 3G. Ik weet dat dat weinig is en mijn verbruik ongeveer op 3,5 GB/maand ligt. Het aanbod van Vodafone is om 150 min/sms en 1 GB/maand voor €15,00 per maand. Wil ik meer GB internet blijft er als alternatief Smart L over met 5GB internet voor €21,00 per maand ( hierin is een loyalty korting verwerkt ) Ik heb nog een zelfde abbo met een gemiddeld verbruik van 200 mb/maand terwijl ik daar ook onbeperkt heb, maar dat contract hoeft niet vernieuwd te worden terwijl dat abbo al eerder aangeschaft was!!!! Ik noem dat selectief benadelen van vaste klanten die in de ogen van Vodafone een te hoog internet verbruik hebben en hiermee de klant verplicht om een veel duurder abbo aan te schaffen.

Ik zou best bij Vodafone willen blijven als klant als ze een fatsoenlijk aanbod doen. Nu zie ik me helaas verplicht om met 2 langdurige abbo's en 3 prepaid nummers een andere provider te kiezen!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door renebrus