Klacht: Seinstoring

op 23 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste arriva

Vandaag was er een seinstoring tussen nijmegen-venlo dit heeft ervoor gezorgd dat ik te laat kwam op een belangrijke afspraak
dit vond ik zeer teleurstellend

Ik hoop dat dit nooit meer voorkomt

Eerdere melding van het probleem
Vervangende vervoer zou optie zijn
Vergoeding van de reis door de opgelopen vertraging

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 23 oktober 2017 om 17:43 geantwoord

Beste Jordin11,

Wat balen dat je te laat kwam door een wisselstoring vandaag. Helaas kunnen wij aan de storing zelf weinig doen.Wij beheren het spoor zelf niet.

Het inzetten van bussen is een langdurig proces dat vaak een uur tot 2 uur kan duren voordat de bus op de juiste locatie is. Uiteindelijk is dit niet gedaan en reden de treinen weer rond 16:53 uur.

Voor een eventuele vergoeding kun je terecht op: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/niet-tevreden-geld-terug-1.htm.

^WB
Arriva Webcareteam