Klacht: Bestelling geplaatst en betaald, geen antwoord op email en neemt telefoon niet op

Honden liefhebber op 26 november 2021 over Seddes in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1 van de 2 artikelen van deze bestelling netjes binnen een week geleverd.
Het hondenrek voor in de auto van 154,50 dat ik vooruit heb betaald echter niet.
Telefonisch krijg je een antwoord apparaat dat men bezig is met een magazijn wissel 0464266340.
Ander telefoonnummer opgezocht op internet is altijd in gesprek.
Op email geen reactie (hieronder aangegeven dat ik klacht heb gemeld, weet echter niet of deze ooit ontvangen/ gelezen is).
Op het antwoord apparaat wordt gezegd dat bestellingen geleverd worden met de levertijd als aangegeven op de website (in mijn geval niet) Tevens dat email in 1 werkdag wordt beantwoord (ook niet).

Hoe kan ik mijn hondenrek of mijn geld terug krijgen?

Gewenste Oplossing:

Hondenrek binnen 1 week leveren (zeg voor 3 Dec in huis) anders geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Seddes nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Honden liefhebber