Klacht: Bestelling Voorveerring

Angelo Piras op 03 juni 2024 over Scootparts.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb deze bestelling gedaan bij scootparts zie tex hier onder, er was van de bestel datum 3 in voorraad.
naar 5 dagen had ik nog niets van de bestelling gehoord, daarna heb ik weer een mail gestuurd met de vraag hoe het met de bestelling zat en dat ik nog niets gehoord had. kort erna kreeg ik te horen dat er geen op voorraad was en dat het 4 maanden zou duren voor de bestelling binnen komt, daarop heb ik gezegd dat ik er niet op ging wachten en dat ik de bestelling ga annuleren. er werd aan de telefoon gezegd dat het geen probleem is en ze zou het geld terug boeken. nu zitten we op 3-06-2024 en er nog steeds geen geld terug, ik ben ook op zoek gegaan naar de eigenaar van het bedrijf en die heb ik gevonden dat is de heer Bart Willems die had ik ook gemailt met de info van bestel nummer en met de vraag dat ik het geld nog niet op de rekening staat en dat was op 30 mei , hij zij dat hij het ook vreemd vond dat het geld nog steeds niet terug geboekt is maar hij ging er meteen er achter aan, Nu is het maandag en er is nog niets. het is nu 16.40 uur en er nog niet. ik had de heer Bart Willems al duidelijk gemaakt als er niet komt zal ik het uit handen geven en dat zal op 4-6-2024 plaats vinden.
Mijn geduld is op.
Gr A.Piras

Scootparts

Bijlagen17 mei 2024, 07:22

aan mij

Geachte ,

Hartelijk dank voor het bestellen bij Scootparts.nl
We gaan voor u aan de slag,voor dat we uw bestelling verzenden kan het 2 tot 5 werkdagen duren voordat we het aanbieden aan de DHL.

In de bijlage treft u voor uw eigen administratie de factuur met nummer 24700539 van 17-05-2024 aan. Het PDF-bestand in de bijlage kunt u openen met Adobe Reader.
Laat je je artikelen thuis bezorgen? Dan krijg je een e-mail van de DHL met track trace link zodra het pakket naar je op weg is.

Heb je gekozen om je bestelling op te halen? Dan krijg je bericht wanneer deze voor je klaar ligt.

Voor het betalen van uw bestelling zijn er diverse mogelijkheden, u heeft hier één van gekozen.

1 Direct betalen: U heeft uw factuur al voldaan.

2 Betalen na ontvangst (Afterpay): u ontvangt van MultiFactor een overzicht van de betaalgegevens, U heeft 14 dagen de tijd om de betaling te voltooien. Let op niet rechtstreeks betalen aan Scootparts.

3 Paypal: Bij het afrekenen wordt u gevraagd in te loggen op uw rekening om de betaling te bevestigen.

Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest en zien u graag terug voor een volgende bestelling.

Met vriendelijke groeten,

Scootparts

[email protected]

Dat ik mijn geld binnen 24 uur op mijn rekening staat
en zo niet dan zal ook nietbezorgt.nl ook in geschakeld worden

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scootparts.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelo Piras