Klacht: Kappenset besteld, niet geleverd.

Echos op 01 juli 2021 over Scooterdiscounter.nl in de categorie Brommers, scooters en motoren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kappenset besteld, deze zou volgens het bedrijf geleverd zijn.. maar heb na meer dan een maand wachten m’n geduld verloren vandaar deze klacht.
Het vervoersbedrijf heeft het naar hun zeggen afgeleverd, maar in mijn straat is dit zeker niet het geval geweest, bij alle buren gecheckt. Het bedrijf blijft melden dat ze het aan t uitzoeken zijn.. terwijl ik al 5 weken op mijn kappenset wacht, ik zie geen licht in de tunnel.

Gewenste Oplossing:

mijn bestelling zsm ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scooterdiscounter.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scooterdiscounter.nl in behandeling genomen

Bericht van Scooterdiscounter.nl

3 jaren geleden - Goedemorgen Echos! Ik begrijp deze melding op klacht.nl niet helemaal. Ik heb je bestelling erbij gezocht en zie inderdaad dat er een onderzoek loopt. Jammer dat je ons niet even wat tijd gunt. We hebben de kappenset via Transmission verstuurd en nadat zij aangaven te hebben geleverd (met bewijs GPS locaties en handtekening) geef jij aan dat het niet ontvangen is. Dit kan gebeuren en dan maken we daar natuurlijk werk van. We beantwoorden al je e-mails binnen 30 minuten, dus wij zijn er hard mee bezig. Het onderzoek loopt nog en er is al contact geweest met betreffende chauffeur en deze geeft ook aan dat er gewoon geleverd is. We hebben je een 'niet-ontvangen-verklaring' verstuurd maar deze nog niet ingevuld retour ontvangen van je. Als je dit kan doen kunnen we verder met de claim bij de vervoerder. Zoals ook al per e-mail aangegeven zorgen wij voor een oplossing, we vragen echter om wat geduld aangezien dit een uitzonderlijke situatie is en het eigenlijk jou woord is tegen die van de chauffeur. Dit is dus complex. Ik hoop op begrip daarvoor.

Reactie van de melder van de klacht Echos

3 jaren geleden - Het bedrijf heeft mijn klacht serieus opgepakt en uiteindelijk netjes afgehandeld. Het heeft wel wat weken geduurd maar mijn kappenset is uiteindelijk opnieuw geleverd en deze heb ik bij het vervoersbedrijf transmission opgehaald. Klacht afhandeling; goed verlopen alleen nam het wel heel veel tijd in beslag. Ik kan eindelijk m’n scooter opnieuw opbouwen..🥳

Alle klachten die gemeld zijn door Echos