Klacht: geen reactie meer van de organisatie

WILLEM NOA op 05 juni 2024 over scootercursus.nl in de categorie Algemeen, Rijscholen

op 02-05-2024 een scootercursus voor mijn dochter geregeld ,een pakket aangekocht voor € 379,00.
toen had ze contact en examen gedaan en helaas gezakt, mijn dochter heeft via de mail toen nog contact gehad via mail ,en hebben ze een betaalverzoek gedaan van €92,00 voor herexamen ,
dit dus overgemaakt.nu diverse malen gebeld en berichten gestuurd .
maar 0 reactie zowel naar mijn dochter niet en naar mij niet.
nu schijnen er meer mensen te zijn die deze ervaring hebben met dit bedrijf .
dit moet stoppen.
ik kan nergens terecht met deze klacht en hoop dat hier mensen zijn die mij en mijn dochter kunnen helpen, ik denk pure oplichting

graag mijn geld terug, van het bedrijf scooterrijbewijs.nl,

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over scootercursus.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over scootercursus.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht WILLEM NOA

1 week geleden - Nadat wij een klacht via deze site ingediend hadden cq twijfels,kregen wij toch bericht, en een datum voor de herexamen, zodra zij dat heeft gehaald,mag ze praktijk examen doen en krijgen we daar bericht over. Dus even afwachten hoe dat gaat! Per telefoon kregen we dus geen reactie,maar er werd gereageerd via de app. Even afwachten dus vandaar dat we de score in het midden laten, motto ia iedereen krijgt een kans en als het goed is san ia het goed. En san zal ik zeker een positievere reactie plaatsen.

Reactie van de melder van de klacht WILLEM NOA

1 week geleden - Nadat wij een klacht via deze site ingediend hadden cq twijfels,kregen wij toch bericht, en een datum voor de herexamen, zodra zij dat heeft gehaald,mag ze praktijk examen doen en krijgen we daar bericht over. Dus even afwachten hoe dat gaat! Per telefoon kregen we dus geen reactie,maar er werd gereageerd via de app. Even afwachten dus vandaar dat we de score in het midden laten, motto ia iedereen krijgt een kans en als het goed is dan het goed. En dan zal ik zeker een positievere reactie plaatsen.

Alle klachten die gemeld zijn door WILLEM NOA