Klacht: Schunnig

op 02 september 2016 over Rots-Vast Groep in de categorie Makelaars

Woensdagochtend 9 uur bezichtiging gepland aan de Weimarstraat (Den Haag). Na een kwartier te hebben gewacht contact met jullie opgenomen. “Oeps, even vergeten te laten weten dat de bezichtiging verschoven is naar vrijdag”. Collega1 was ziek geworden en kon de bezichtiging niet kon doen, de rest van het personeel blijkbaar ook geen tijd. Prima, kan gebeuren, vrijdag 2 uur een nieuwe afspraak. Voor de zekerheid vrijdagochtend even gebeld of de bezichtiging nu wel door zou gaan. “Oeps, we hebben de woning al vergeven, even vergeten dit u te laten weten”. Fijn om te weten dat we daar weer voor een dichte deur zouden hebben gestaan. Ook fijn dat ons niet de mogelijkheid werd gegeven om de woning te bezichtigen waar we al de hele week naar uitkeken. Bedankt Rotsvast.

Professioneel (serieus, vriendelijk, betrouwbaar) met je klanten omgaan, door bijv. contact met ze op te nemen indien er iets veranderd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rots-Vast Groep over deze klacht.

Bericht van Rots-Vast Groep

1 jaar geleden - Het spijt ons te moeten vernemen, dat u niet op tijd bent gebeld. Wij zaten afgelopen week met 2 mensen op vakantie en 3 zieken, dus was een erg hectisch weekje. Dit is niet onze normale werkwijze. Kunnen we u nog helpen met een andere woning?

Alle klachten die gemeld zijn door Rzllkkrkrk