Klacht: Schuine tegels

op 21 juli 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben bijna een jaar geleden onze badkamer bij brugman gekocht,, Wij zijn zeer ontevreden over het tegelwerk. Het is schuin en niet mooi gedaan, controleur langs geweest en die vind dat er een marge inzit en dat het mag. Maar als je in de showroom komt is alles netjes maar bij je thuis mag er een marge inzitten dst de tegels hellemaal schuin lopen. En dan krijg je als reactie dan klaag je ons maar aan. Belachelijk!!!!!!!!

Als de tegels allemaal vervangen worden, heb ookal aangetekende brief Verzonden. Word dit niet opgelost kan brugman zijn zin krijgen en klaag ik jullie zeker aan. Zelfs een kind kan zien dat het tegelwerk erniet uit ziet. En dan als marge durven te zeggen!!!!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 25 juli 2016 om 09:41 geantwoord

Beste mevrouw,

Vervelend om te horen dat het een en ander niet naar wens is verlopen. Momenteel kan ik niet veel voor u doen maar heb alvast een mail gestuurd naar onze controleur met het verzoek na zijn vakantie uw dossier nog eens te raadplegen.

Hopende u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Vivianjumelet2