Klacht: SCHRIFTELIJK REKENING OPGEHEVEN EN BEVESTIGD BINCK BLIJF INCASSEREN

op 13 maart 2020 over BinckBank in de categorie Banken

6 maanden geleden heb ik mijn rekening schriftelijk opgezegd. Dit is ook schriftelijk aan mij medegedeeld en akkoord bevonden. Binnen een week mijn saldo en aandelen overgeboekt enof verkocht. Na een halfjaar krijg ik een dreigmail dat ik mijn contributie nog moet betalen voor een half jaar na opzegging want er is geen opzegging gedaan na het saldo overboeken. Je moet bij Binck dus 2 keer opzeggen, dit doen ze om een paar luizige euro’s van je af te pikken ze verdienen schijnbaar niet genoeg aan je, en dan komen de smerige trucjes en de kleine lettertjes te voorschijn. Schone schijn bij dit bedrijf, niet alles is goud wat er blinkt. jammer maar helaas zwaar teleurgesteld.

Tevreden dat was ik ooit, nu zou het zo'n groot bedrijf sieren dat een schriftelijke opzegging een bewijs van opzegging is en niets meer of minder. Stop me deze flauwekul want de klant baalt er van als hij door trucs of misleiding zijn geld afhandig gemaakt wordt. Excuses en die miezerige € 52 terugboeken.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BinckBank

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BinckBank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PetrusMaazen