Klachten over BinckBank

BinckBank is een online beleggersbank die jaarlijks meer dan 9 miljoen effectenorders verwerkt. Binck belegt op de belangrijkste beurzen van de wereld... Lees meer >

Statistieken van BinckBank in de categorie Banken

3 klachten gemeld
1.0 /10
2 stemmen
2

Tijdslijn

Geen contact

Klacht van M5 op 25 november 2021 over BinckBank in de categorie Banken

Ik probeer al drie dagen contact met BinckBank te krijgen Steeds lange tijd in de wacht en tenslotte maar afgebroken. Zou fijn zijn als ze minimaal zouden laten weten hoeveel wachtende er nog voor je zijn. Ook op e-mails wordt... Lees meer

Afstandsverklaring

Klacht van Sharona1984 op 10 november 2021 over BinckBank in de categorie Banken

Afstandsverklaring zou binnen 5 tot 7 werkdagen verwerkt worden maar na ruim 6 weken nog steeds niet verwerkt. Paar keer gebeld: ja mevrouw, we hebben het erg druk. Ik wil mijn abonnement opzeggen en daarvoor moet eerst alles verkocht zijn. Lees meer

Binckbank moet veel te veel debet rente betalen op mijn USD rekening. Op de hoofdpagina is deze debet saldo nergens te zien, ter wel er ruimte genoeg is. Ook raar wel meldingen zoals hieronder Waarschuwing naar aanleiding van order: 1.261 Geachte heer Mensing, Wij willen... Lees meer

overboeken saldo

Klacht van RudiG op 11 mei 2021 over BinckBank in de categorie Banken

Al enkele jaren doen wij niets met de B Bank. In 2008 hebben wij een bedrag van 1000 euro gestort, met de bedoeling om te gaan beleggen. Helaas door omstandigheden is het daar nooit van gekomen. Het saldo van de rekening willen... Lees meer

aanvullen persoonlijke gegevens

Klacht van francaleon103 op 15 april 2021 over BinckBank in de categorie Banken

Deze klacht is al een paar keer door mij gemeld bij de Klantenservice van Binck, maar hij wordt lachend weggegooid. Enkele weken geleden kreeg ik een (dreig)mail van Binck dat mijn echtgenote haar gegevens moest aanvullen op straffe van niet meer... Lees meer

Opzeggen spaarrekening

Klacht van Rinadurville op 12 april 2021 over BinckBank in de categorie Banken

Op 10 April kreeg ik een brief in de bus dat mijn spaarrekening is opgezegd. Ik wist van niets, geen mail of brief hierover ontvangen. Vervolgens probeer ik de klantenservice te bellen, je kunt alleen een keuzemenu gebruiken, zelf beleggen of... Lees meer