Klacht: schoonmaken winkelwagens

op 27 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ongeveer 1 12 week geleden heb ik bij de AH in Erp de klacht doorgegeven bij de manager dat ik vond dat het:
1. erg onduidelijk was wat schone winkelwagens waren en welke niet
2. mensen na gebruik hun kar bij de schone karren neerzetten
3. dat er een spuitbus staat die iedereen zo vastpakt om hun karren schoon te maken
4. dat ik graag zou zien dat er toezicht zou zijn en dat iemand van het personeel de karren schoon zou maken.

Ik kreeg als antwoord dat ze werkte volgens de regels van het RIVM en dat de verantwoordelijkheid bij de mensen zelf lag.

Ik vind dat er tegenover mij en andere klanten ook nog een stukje service mag liggen zeker in deze tijden en zeker in Erp.

Meneer zei dat dit teveel kostte om hier personeel op te zetten.

Ik heb begrepen dat supermarkten kerstomzetten draaien in deze tijden, zeker een branche die niet hoeft te klagen. Alle bedrijven moeten investeringen maken om aan de regels te voldoen. Dus ik kan me niet vinden in zijn antwoord.

Ik heb gezegd dat ik er dan voor kies om geen boodschappen meer te doen bij de AH in Erp. Hij zei dat is jammer en dat was het dan!!!!

We moeten met z'n allen zorg dragen dat het Corona virus zich niet opnieuw verspreidt. Op het moment dat ik het niet schoon vind in een winkel dan kies ik er voor om daar geen boodschappen te doen.

Ik weet dat het ook vaak heel druk is en het moeilijk is om 1,5 meter afstand te houden in de best wel smalle gangen. Dus ik koos er al voor om op rustige tijden te gaan.

Maar hoe veel moeite is het om deze service te verlenen. Praatje en aandacht voor de klant, daar wordt iedereen blij van.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door K. van Roosmalen