Klacht: schoolbus 614 bushalte JD Pollstraat

op 05 september 2018 over EBS in de categorie Vervoersbedrijven

schoolbus 614 stopt niet meer bij bushalte JD Pollstraat waar het OSG zit. Hier zitten heel veel kinderen die gebruik maken van de schoolbus en dat nu niet meer kunnen. Zeker op de terugweg missen ze de bus omdat ze, als ze bv het 7e uur uit zijn. dan gaat 15u10 de bel maar ben je nog niet weg, en het ruim 6 minuten lopen is naar de halte waar de bus wel langs gaat, maar die rijdt daar om 15u15. Dat gaan ze dus nooit halen. Dit gaat de kinderen ontzettend veel tijd kosten. Het is te belachelijk voor woorden dat een schoolbus naar Hoorn 1 van de grootste scholen in Hoorn overslaat.

Wanneer de halte in de JD Pollstraat weer in de route wordt opgenomen of er desnoods een aparte bus gaat rijden die de kinderen naar (een andere halte van) de schoolbus brengt en dat deze schoolbus dan wel op ze wacht.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EBS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EBS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JoepvG