Klacht: Opzegging lidmaatschap

op 18 mei 2018 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Ik heb bij schoolbank. Nl een lidmaatschap lopen.
Dit voor twee jaar geprobeerd. Dit was me wel genoeg dus ik dacht opzeggen!
Ik heb dit opgezegd via hun web site onder het kopje ‘lidmaatschap afmelden’, anders was er geen mogelijkheid om op te zeggen. Wat ik er kwalijk vind. Hier bij heb ik mij gehouden met een opzeg termijn van een maand.
Nu krijg ik als nog een bank aan kondiging om hun voor weer een heel jaar te betalen.
Kunnen jullie voor mij bemiddelen want ik wil mijn geld terug!

Misschien vind ik hiermee wel een weg om van mijn schoolbank. nl af te komen.

Mvg.
M. Bourquin

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 30 mei 2018 om 13:44 geantwoord

Beste Maurice Bourguin,

Bedankt voor uw bericht. Wij willen graag uitzoeken waarom er alsnog een bedrag is geïncasseerd terwijl u het pluslidmaatschap reeds heeft stopgezet.
U kunt hiervoor een e-mail sturen naar de helpdesk via service@schoolbank.nl
Geef in de e-mail aan met wel e-mailadres u een account op SchoolBANK heeft aangemaakt. Graag ontvangen wij ook een ddps- of pidnummer van de laatste afschrijving. Dit nummer kunt u op uw bankafschrift terugvinden.

Alvast bedankt.

Team SchoolBANK

Alle klachten die gemeld zijn door Mausoleum