Klachten over Schoolbank.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Schoolbank.nl zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Schoolbank.nl in de categorie Websites

17 klachten gemeld
2.4 /10
8 stemmen

Schoolbank.nl Complimenten

Schoolbank.nl

Klacht van Nee dank op 11 januari 2024 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Ik heb al jaren een account bij schoolbank.nl maar gebruik dit niet. Ik krijg nu sinds een paar maanden dagelijks veel spam mail van allerlei zogenaamde bedrijven allemaal vanuit [email protected] ik kan mijn account niet verwijderen. Heb wel een mail... Lees meer

Valse email

Klacht van Midlifer op 04 november 2023 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Mails ontvangen die onmogelijk met schoolbank.nl in verband zijn te brengen. Fraudehelpdesk is hiermee bezig. Graag vanuit uw organisatie ook actie ondernemen. Lees meer

spammail in mijn mailbox

Klacht van Bart Brink op 31 oktober 2023 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Ik krijg al maanden spammail van diverse bedrijven ,gokbedrijven en van alles en nog wat direct in mijn( postvak in )mailbox,zie ook meerdere reacties;Blokkeren in outlook helpt niet,regel maken helpt niet,blokkeren via mijn beveiliging helpt ook niet,het komt binnen via... Lees meer