Klacht: Opzegging abonnement per 01-01-2019

henkimmel op 13 januari 2018 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb geen klacht maar wil mijn abonnement per 01-01-2019 opzeggen.

Gewenste Oplossing:

Als geen geld over 2019 afgeschreven wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 16 januari 2018 om 09:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Henk Immel,

Bedankt voor uw bericht. Jammer dat u geen gebruik meer wenst te maken van ons SchoolBANK Pluslidmaatschap. U kunt het pluslidmaatschap zelf stop zetten. Ga via het menu naar ‘Instellingen’ of klik op het icoontje ‘Instellingen’ in de rode balk bovenaan de pagina. Scroll naar het blok ‘Transacties’ en klik op een van de linkjes genaamd ‘Plus-lidmaatschap’. Let op: dit hoeft niet persé de bovenste te zijn. Klik vervolgens op de rode knop ‘Plus-lidmaatschap beëindigen’ om het lidmaatschap op de eerstvolgende mogelijkheid stop te zetten.

Mocht u er niet uit komen dan kunt u altijd contact opnemen met de helpdesk ([email protected]).

Met vriendelijke groet,

Het SchoolBANK-team

Alle klachten die gemeld zijn door