Klacht: email wijziging

germany op 20 juli 2018 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn oude emailadres was [email protected] en is gewijzigd in
[email protected]
Het gaf moeilijkheden met de duitse postcode werd mij meegedeeld
Tot nu toe geen mails meer ontvangen, wel een afboeking op mijn rekening van 19,99

Gewenste Oplossing:

zo spoedig mgelijk mijn nieuwe adres einvoeren

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 20 juli 2018 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Joseph Dal,

Bedankt voor uw bericht. Het is helaas niet mogelijk om in ons systeem een buitenlandse postcode in te voeren. Onze helpdesk kan u wel helpen met het aanpassen van uw e-mailadres. U kunt hiervoor een e-mail sturen naar [email protected]
Geef in de e-mail naast uw oude en nieuwe e-mailadres ook uw geboortedatum door.

Met vriendelijke groeten,
Het SchoolBANK-team

Alle klachten die gemeld zijn door