Klacht: De Schoolbank heeft jaarbedrag afgeschreven zonder kennisgeving.

Kees10 op 04 juli 2018 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In mei dit jaar is een geldbedrag a Euro19.99 afgeschreven. Ik heb geen bericht ontvangen dat het bedrag zou worden afgeschreven.
Ik heb de bank opdracht gegeven dit bedrag terug te storten.Ik vind het altijd moeilijk om De Schoolkrant te bereiken. Bij deze dan de klacht.
Ik stel een nieuw abbonnement niet op prijs.

Gewenste Oplossing:

Als de Schoolkrant mijn lidmaatschap streept.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 13 juli 2018 om 10:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kornelis van Spijk,

Bedankt voor uw bericht. Met het afnemen van een doorlopend pluslidmaatschap wordt er zonder wederopzegging een bedrag van €19,99 afgeschreven. Hier bent u met het afsluiten van het pluslidmaatschap mee akkoord gegaan. Onze helpdesk kan u helpen met het stopzetten van het SchoolBANK pluslidmaatschap. Stuur hiervoor een e-mail naar [email protected]

Groeten,
Het SchoolBANK-team

Alle klachten die gemeld zijn door