Klacht: Schofterige manier van handelen klantenservice

op 01 juli 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Heb een vraag over de factuur voor abonnement van mijn minderjarige dochter. Bel naar klantenservice om dit te bespreken aangezien mijn dochter minderjarig is. Ik ben contractant en mag derhalve daarover vragen stellen. Zegt de heer achter de telefoon in slecht nederlands “Nee meneer ik u niet helpen, uw gegevens kloppen niet er staat een mevrouw in ons systeem. Ik ga u niet helpen meneer, nee meneer dat zijn onze procedures. Ik vraag nogmaals wat hij nog meer wil weten aangezien ik in het verleden het contract heb afgesloten. Ik zeg wie moet dan bellen ? Die mevrouw die hier in systeem staat. Ik zeg wie is dat dan ? Dat kan ik u niet vertellen…. Hoe lossen we dit dan op? Die mevrouw moet bellen en niet u…. Ja maar wie is die mevrouw dan ? Dat mag ik u niet vertellen want dat onze procedures zijn. Mag ik uw chef spreken ? Nee meneer u kunt mijn chef niet spreken. Kunt u mij doorverbinden met uw klachten afdeling ?Nee meneer wij hebben geen klachten afdeling u moet maar email sturen… Mijn klacht moge duidelijk zijn dit kan echt niet meer anno 2016 !

Teruggebeld worden en excuses maken

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mannens