Klacht: Schofterige Brief omdat een medewerker ons niet 123 kan berijken!

op 06 november 2016 over ABN Amro in de categorie Banken

Wij hebben een brief ontvangen, waarin diverse dreigementen staan.
Deze brief hebben wij ontvangen omdat deze consulent ons niet telefonische overdag kan bereiken. Blijkbaar hebben ze bij de ABN-AMRO hun administratie niet op orde. De vorige consulent had wel al onze gegevens zoals Mobile nummer en email.

Blijkbaar beschikt de bank, niet over enige normen en waarde om op een fatsoenlijke manier met de klant te communiceren en is deze bank alleen voor mensen zonder werk en ouderen (mensen die dus hele dagen thuis zitten).

Geen idee.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

3 weken geleden - Beste heer, mevrouw, Telefonisch heb ik deze kwestie met u besproken en ik ga hiermee aan de slag. Zodra ik meer weet, hoort u het direct. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Dhr. J. van Vloten

Bericht van ABN Amro

3 weken geleden - Beste heer, mevrouw, Ik heb net te horen gekregen dat het gelukt is om hiervoor een andere consulent in te schakelen. Deze consulent zal vandaag telefonisch contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Dhr. J. van Vloten

Bericht van ABN Amro

1 week geleden - Beste heer, mevrouw, Ik heb van mijn collega vernomen dat jullie gisterenavond het gesprek hebben gehad. Mijn collega gaf aan het gesprek als prettig te ervaren. Uiteraard ben ik ook erg benieuwd hoe u het gesprek heeft ervaren. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Dhr. J. van Vloten

Reactie van de melder van de klacht Stan123

5 dagen geleden - Het gesprek was plezierig en informatief. Maar de wrange bijsmaak over de manier waarop de ABN-AMRO mij als klant aanschrijft blijft, een zeer negatieve bijsmaak hebben en overstijgt het positieve gesprek. Wanneer ik de mogelijkheid zou hebben, om de ABN-AMRO te verlaten. Zou ik dat direct doen.

Bericht van ABN Amro

4 dagen geleden - Beste heer, mevrouw, Ik snap dat dit gesprek niet in één keer het eerdere negatieve gevoel weghaalt. Ik vind in ieder geval fijn om te horen dat het gesprek plezierig en informatief was. Vanaf nu zal het contact met deze collega verlopen. Ik ga er dan ook vanuit dat het contact plezierig en informatief blijft. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Dhr. J. van Vloten

Alle klachten die gemeld zijn door Stan123