Klacht: schofterig behandeld door personeels lid

op 07 september 2016 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

05-09-2016,tijdstip 13.05.
dacht ff naar de phonehouse winkel wilde ons mobiel abbonement op zeggen,
uit ervaring weet ik daar altijd vriendelijk en keurig geholpen word.
maar dat viel dus smeerig tegen,eerst word ik niet op tijd binnen gelaten meneer,
achter de balie had toch besloten mij maar ff te laten wachten werd dan toch eindelijk binnen omdat meneer het zinde om mij binnen te laten arogante houding,vroeg mij wat hij voor mij kon doen.ik zij dus mij abbonement opzeggen.
hij vroeg waarom ik zij ik wil hem opzeggen en ik hem niet wilde zeggen waarom.toen werd hij kwaad wat ik wel niet dacht zo reactie dat zou heel boos aardig zijn ik moest wat vriendelijke houding geven hij zij mij dat ie mij niet verder ging helpen dag meneer nog ff een playback act geven hoe ik mij had gedragen zij nog dat alles was gefilmd liep mij nog na na naar de buiten deur dat het mijn eigen schuld was.we zijn al enkele jaren klant bij de phone house maar dit vind erg dat je zo word behandeld ik vroag zijn naam nog die wilde hij niet geven ook wilde ik advies over een ander evt abonement maar ik ben er nu wel helemaal mee zulk schofterig gedrag die maakt wel jullie naam kapot.hij zij nog dat hij het moest weten de reden waarom ivm nummerbehoud wat niet waar is heb inmiddels zelf contact net telfort gezocht en naar volle tevredenheid en prettig te woord gestaan zonder een reden opgezecht .maar wij komen in die winkel nooit meer terug.we weten dat ze altijd goede reviews hadden en een goed sijffer kregen maar met zulk personeel worden de andere colegas te kort geaan
met vriendelike groet.
jh de jager

als die verkoper er op word aangesproken dat zulk gedrag echt niet kan.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jhdejager