Klacht: Schofterig behandeld

op 31 december 2019 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens mijn vlucht zijn mijn kinderen en ik belachelijk gemaakt door een stewardess. Zij was met haar collega’s aan het smoezen over mijn vragen die ik gesteld had. Dit is gehoord door 1 van de andere passagiers en zij hebben mij hiervan op de hoogte gesteld.
Ik voel mij beledigd en gekwetst dat dit openlijk tijdens een vlucht wordt gedaan door personeel

Gewenste Oplossing:

Excuses email

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tijd komt wel...