Klacht: schoenzolen

op 06 februari 2018 over Bristol in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al meerdere schoenen gekocht maar kwaliteit word steeds slechter..

1e keer liet de zool los na 3weken na aankoop maar ik dacht dat het aan mijn eigen zou liggen en had ik zoiets van kan gebeuren

2e keer binnen een maand na aankoop was aan de binnenkant van de zool alles aan het afbrokkelen waardoor er een holle ruimte ontstond onder de inleg zool dit was een wat goedkopere schoen en ik dacht kan gebeuren

3e keer nu begin ik hard te twijfelen over de kwaliteit van bristol stevige schoen op het oog dan en niet goedkoop
weer begint de schoenzool los te laten
geen abnornaal gebruik gewoon lopen over het trottoir en ze zijn nog nooit nat geweest of dergelijke door regen

jammer genoeg geen kassabon meer dus konden ze niks voor me betekenen

Gewenste Oplossing:

als ik een paar schoenen krijg wat niet binnen een paar weken kapot zijn door kwaliteit tekortkomingen ..
op schoenen moet je kunnen lopen en niet in een vitrine hoeven zetten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bristol over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bristol in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door danny043