Klacht: schoenen zijn mooi voor 1 dag, en dan…..

op 01 september 2018 over Sarenza.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Ik kocht 10 dagen geleden een paar schoenen van RIEKER
Blair 746K0. Ik vond ze zo mooi omdat ze erg mooi bedrukt waren en iets ‘grafisch’ hadden. Ik besloot ze zowiezo te houden, want ze zaten ook aangenaam. Ik heb ze 1 dag gedragen, en zat al een zwarte vlek op de top van de schoen. Ik dacht eerst dat het vocht was, maar het toen ik er voorzichtig over wreef, bleek het de verf te zijn, die er (te) gemakkelijk afveegt! Dus ik meteen naar de schoenmaker, in de hoop dat die een product hebben, maar die vertelde me meteen dat de schoenen een verloren zaak zijn: ze gaan gewoon verder afslijten, en omdat het plastiek is, valt hier niets aan te doen. Nu weet ik wel dat een schoen afslijt, maar zo snel: nee bedankt. Ik ben erg teleurgesteld.

moest de schoen een normale slijtage vertonen, maw niet al na één dag! Ik heb niets abnormaal met de schoen gedaan, ik heb er gewoon mee op straat gewandeld. Ik zou dus graag de schoen willen ruilen tegen een ander paar, dat wel deftig is qua kwaliteit.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sarenza.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sarenza.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Linea