Klacht: Schoenen van 190€ verdwenen !!!

op 28 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had Nikes besteld voor mijn dochter als kerst kado. Na 5 dagen wachten toch gebeld naar Footlocker.dus Geen schoenen voor de kerst vandaag word ik gebeld schoenen verdwenen bij UPS en daar moet ik het maar mee doen Mijn dochter had ze zelf uitgezocht en nu zijn ze dus uit verkocht!! Vin dit echt maar dan ook echt heel slecht bedankt hè UPS

Gewenste Oplossing:

Als het pakketje optijd bezorgt word en niet verdwijnt daar moet je toch op kunnen vertrouwen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 28 december 2017 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Onze excuses voor de vervelende situatie.

Als u de vermissing gemeld heeft bij Footlocker dan zullen zij hiervoor een claim neerleggen bij UPS. A.d.h.v. het claimverzoek zal er een onderzoek gedaan worden naar uw zending en mocht deze vermist zijn, dan zal Footlocker hiervoor een claim ontvangen, daar wij contractueel aan hen zijn verbonden.

Het is vervolgens de verantwoordelijkheid van Footlocker om u schadeloos te stellen.

Wij adviseren u dan ook om e.e.a. verder te bespreken met de verzender.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Paul pols