Klacht: Schoenen teruggestuurd maar geen geld terug

op 20 juli 2016 over Adidas in de categorie Sportmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 20 april 2016 een schoen terug opgestuurd naar Adidas via post nl. Maar ik heb nooit mijn geld of een bevestiging ontvangen, Ik heb ook contact op genomen met Adidas en die zeiden dat ik contact moest opnemen met post nl en dat heb ik gedaan die hebben mij weer naar Adidas verwezen. En die hebben hebben gezegd dat ze me niet konden helpen maar ik heb en bewijsje met een 3s code.. ik wil gewoon mijn geld terug!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug heb gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adidas

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Larissamr