Klacht: Schoenen retour gestuurd nog steeds geen geld terug of reactie

Marielle.1984 op 01 juli 2020 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 14 dagen geleden een bestelling geretourneerd en tot op heden geen reactie ontvangen ook mijn geld niet retour mogen ontvangen. Footlocker is telefonisch niet bereikbaar je krijgt automatisch een bandje dat er geen medewerker beschikbaar is en dan wordt de verbinding verbroken.
Op emails fb berichten of een klacht via de website wordt ook niet gereageerd.
Ik zou graag mijn geld terug willen en zou netjes zijn als ze gewoon hun klanten te woord staan of reageren op mails etc.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug gestort heb gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marielle.1984