Klacht: Schoenen Nike Roshe one black

op 14 augustus 2016 over Nike in de categorie Sportmerken

Voor mijn zoon heb ik op 11 juni een paar schoenen gekocht bij Footlocker in Den Haag. Mijn zoon is 13 en voetbalt graag buiten. Na een keer buiten spelen, zat er een groot gat in het (kunst)stof aan de buitenkant. Ik baalde hier erg van en zei hem voorzichtig te doen met zijn nieuwe schoenen. Na de tweede keer buiten spelen zaten er twee kleine gaten bij. Bij de derde keer buiten spelen begon het flapje dat aan de voorkant over de neus valt los te raken. Ik heb het altijd druk maar na twee weken ben ik met de bon terug gegaan naar de winkel. Wat kreeg ik te horen: Dit zijn geen schoenen om mee te spelen, dit zijn alleen schoenen om mee te lopen!!!
Ik vind het echt niet te geloven. Moet ik de volgende keer vragen, als ik schoenen koop, of dit soms alleen schoenen zijn om mee op de bank te zitten!!!
Beste medewerker van Nike:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat jullie dit soort schoenen maken??
Nu ik niet bij Footlocker terecht kan, die zich dood moet schamen vind ik, kan ik wel bij jullie terecht om mijn geld terug te krijgen? Ik heb de bon nog. Deze “LOOPSCHOENEN” waren toevallig wel € 64,99!!
Op de bon staat: C NK ROSHE ONE BLK/CL GR

Na googlen merk ik dat ik Footlocker niet kan mailen. Over de telefonische bereikbaarheid lees ik al zoveel sh…. dat ik er niet eens aan begin.

Alvast hartelijk dank,

met vriendelijke groet,

Bernadette Duijndam

Ik zou graag mijn geld terug willen. Ik ga er vanuit dat deze serie schoenen hetzelfde in elkaar zit wat de kwaliteit betreft. Ik wil graag een schoen kopen voor mijn zoon waar hij in ieder geval een aantal maanden mee kan spelen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nike

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BernadetteD