Klacht: schoenen niet geleverd

op 01 december 2016 over Nike in de categorie Sportmerken

Ik kreeg bericht dat mijn pakket afgehaald kon worden, dus ik ging naar het afhaalpunt. Er bleek geen pakket te zijn…. Nike gebeld en zij vonden het raar dat ik bericht had gekregen van een pakket wat nog niet verstuurd was. Er was beloofd op 29 november te leveren, 30 november had ik het afhaalbericht en vandaag 1 december, is het pakket nog steeds niet geleverd…. Nogmaals contact gehad met Nike, ik word over 4 werkdagen! terug gebeld. Ik vind dit geen stijl, ik heb gister ook gebeld en blijkbaar is er weinig actie ondernomen, ondanks het feit dat ik heb aangegeven het pakket nodig te hebben voor sinterklaas….
Hartelijk bedankt! Ik ben razend! Je denkt dat zo’n concern het beter in orde zou hebben…. niet dus! Mijn advies: niet kopen bij Nike, Scapino levert beter en doet wat ze beloven:(

Mijn sinterklaas is bedorven, omdat ik nu geen cadeau voor mijn zoon heb. Hoe los ik dat op? Ik wil de door mij reeds betaalde schoenen hebben met spoed, en ook een paar extra schoenen in de zelfde maat in een andere kleur om het goed te maken

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nike

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oeke Bijlsma