Klacht: Schimmelvorming Majestic Confort topmatras

op 21 december 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op vreemde wijze is schimmel ontstaan in de tijk. Omdat er een wachtijd is van 10 werkdagen heb ik op advies deze eruit willen wassen. Nu is de rits van de tijk kapot gegaan. Swiss Sense doet de claim af met gebruikersfout. Terwijl de kapotte rits duidelijk een fabricagefout is. De majestic comfort topper is slechts 2 jaar oud en kostte me bijna €1000,00 en heel veel stress om de verkeerd geadviseerde synthetische topper omgeruild te krijgen. Na 1,5 jaar is de ritsluiting van de topper kapot.

Ik kan een monteur…op bezoek krijgen die komt beoordelen of de garantie voorwaarden kloppen. Terwijl een kapotte rits een kapotte rits blijft …ipv het slaapgenot te waarborgen welk ze beloven voordat je iets koopt staan voordat je iets aankoopt, krijg je bij alles stress.

Geen voorrijkosten van €75,00
Geen oordeel van een servicemonteur
Gewoon garantie…omruilen van de topmatras, zodat het slaapgenot gecontinueerd kan worden.
En vooral een valse beshuldigingen

Gewenste Oplossing:

Handhaving van de garantiebepaling:de majestic comfort topmatras omruilen, zodat het slaapgenot gecontinueerd kan worden.
En vooral een valse beshuldigingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Swiss Sense

9 maanden geleden - Beste heer, mevrouw Bipat, Bedankt voor uw bericht. Helaas kunnen we met de verstrekte gegevens geen bijbehorende order vinden in ons systeem. Reageer alstublieft hieronder met uw ordernummer. Wij helpen u dan graag verder. Met vriendelijke groet, Swiss Sense

Bericht van Swiss Sense

9 maanden geleden - Beste heer, mevrouw Bipat, Helaas mochten wij tot op heden nog geen aanvullende informatie van u ontvangen. Graag nemen wij uw klacht alsnog in behandeling om tot een oplossing te komen. Reageert u daarom alstublieft hieronder met uw ordergegevens, of stuurt u een e-mail naar contact@swisssense.nl en vermeldt u "Bipat" in het onderwerp. Met vriendelijke groet, Swiss Sense

Reactie van de melder van de klacht O. Bipat

8 maanden geleden - Excuses, het was een heel karwei om de ordernummer te achterhalen. Maar het is gelukt, het gaat als het goed is om ordernummer: 412878. Bij aankoop van onze boxspring ben ik verkeerd geadviseerd en had een tijk van synthetisch materiaal. Ik ben erg gevoelig en kon absoluut niet tegen die topmatras. Na veel problemen met uw klantenservice heb ik deze topmatras moeten aanschaffen. Het was boven ons budget, maar we hadden geen keus. En nu heb ik dit probleem weer. Ik hoop echt dat het snel opgelost kan worden. Deze topmatras is via de klantenservice besteld en komt niet uit een outlet-store.

Reactie van de melder van de klacht O. Bipat

8 maanden geleden - Verder vind ik het vreemd dat mijn gegevens nog steeds niet gevonden kunnen worden. Ik heb mijn nieuwe gegevens verschillende malen doorgegeven aan uw klantenservice.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 22 december 2017 om 14:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bipat,

Dank voor uw reactie. Om te zoeken in ons systeem hadden wij het oorspronkelijke adres nodig, of het ordernummer. Wij zien dat u ondertussen nog contact heeft gehad met een aantal collega's. Inmiddels heeft u aangegeven het verder via uw raadsman te willen laten lopen. Wij zien diens brief/e-mail graag tegemoet, om dit verder op te pakken.

Met vriendelijke groet,
Swiss Sense

Heeft op 22 december 2017 om 15:25 geantwoord

Via uw klantenservice heb ik dit ordernummer ontvangen. De winkel waar we indertijd de bedden hebben gekocht heeft geen ordernummer alleen onze naam. Op een later tijdstip kom ik hierop terug.

Mijn keuze om een raadsman in te schakelen heb ik gewijzigd en voor media gekozen om mn klacht afgehandeld te krijgen. Het is echt heel vervelend hoe dit allemaal loopt.

Reactie van de melder van de klacht O. Bipat

8 maanden geleden - Het oorspronkelijke ordernr is 170660, aankoop boxspring en topmatras En het ordernummer van het topmatras comfort majestic is 149026. Op naam van: van Roij.

Alle klachten die gemeld zijn door O. Bipat